NOTA

TUAN PUAN DI JEMPUT UNTUK MENYERTAI SESSI TAKLIMAT PENANAMAN CENDAWAN SECARA PERCUMA DI LADANG KAMI..

HUBUNGI 0139529040 (faizal) untuk temujanji

dibuka setiap hari termasuk hari minggu

borang taklimat percuma

Name:
Email Address:
no tel
alamat
pertanyaan

create form

Khamis, 31 Disember 2009

BYE BYE 2009,WELCOME 2010

kesempatan ini saya mengucapkan selamat tahun baru 2010... kepada semua pembaca web cendawan timur..seperti biasa tahun baru...dengan semangat baru serta azam yang baru, rata rata ramai yang tersenyum kerana azam tahun lepas tertunai dengan jayanya,tapi ada juga yang mengeluh,azam lepas masih tak tertunai...sama ada tertunai atau tidak tidaklah penting yang penting mencuba!!

saya masih berpegang pada azam yang lepas.... untuk melihat perniagaan cendawan bertambah maju dan maju.... tiada dateline untuk diberikan.. apa yang penting macam otai otai kata ..."biar kecil ke besar"JANGAN "besar ke kecil"

cendawan timur juga mengalu alukan rakan rakan yang berminat untuk menceburi dunia cendawan ke tempat kami,tiada bayaran dikenakan....

kesempatan ini juga saya ingin mengucapkan jutaan perhargaan kepada rakan-rakan blogger cendawan,pelanggan,serta semuanya..dalam sedar xsedar telah banyak berbudi serta bersama sama kami dalam 2 tahun dalam industri ini.. jutaan terima kasih di ucapkan hanya Allah yang mampu membalasnya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

links

links 2

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP